top of page
  • Wix Facebook page

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

האירוע של שונאן ג'אמפ יכיל תמונות מ"בלאק קלובר"


גיליון 39 של מגזין "שונאן ג'אמפ" חשף ביום שני שהמנגה של יוקי טאבאטה, "בלאק קלובר", תיקח חלק באירוע השנתי של שונאן ג'אמפ. בעוד שההכרזה לא מציינת אם המנגה תקבל פאנל אנימה בבכורה באירוע של שונאן ג'אמפ, היא כן מציינת שאלה שיגשו לאירוע של "בלאק קלובר" יקבלו הצצה לדמות הראשית במנגה, אסטה, בעודה זזה ונלחמת. ההכרזה גם מציינת שהאירוע יחיל הצצה ראשונית של "בלאק קלובר" לעולם האנימה.

הגיליון ציין גם שבאירוע יופיע סיפור מקורי של "שוקוגקי נו סומה". בנוסף, אלה אשר יגשו לאירוע יקבלו עלוני מידע, תיקים וחתימות הקשורים ל"בלאק קלובר", "שוקוגקי נו סומה" ול"אקדמיית הגיבורים שלי".

הכרזה קודמת ציינה שבאירוע תהיה "הקרנת אדפטציה ראשונית למנגה", אם כי לא צויין באיזו מנגה מדובר. כמו כן לא צויין אם זה יהיה אירוע אנימה או רק הכרזה.

ויז מדיה רכשה את הזכויות להדפסת המנגה באנגלית, ומתארת את הסיפור כך:

המנגה פורצת הדרך של מגזין שונאן ג'אמפ לשנת 2015!" אסטה הוא נער צעיר החולם להיות המכשף הגדול ביותר בממלכה. ישנה רק בעיה קטנה- הוא לא מסוגל להשתמש בקסמים! למזלו של אסטה, הוא מקבל תלתן נדיר ביותר בעך חמישה עלין אשר מעניק לו כוחות אנטי-קסם. האם מישהו חסר יכולות קסם יכול להיות למלך הקוסמים? דבר אחד בטוח, אסטה לעולם לא יוותר! המנגה עדיין יוצאת בימים אלה במגזין שונאן ג'אמפ."

ויז מדיה פרסמה את שלושת הצ'אפטרים הראשונים במגזין "שונאן ג'אמפ" הדיגיטלי עוד בפברואר. המנגה הצטרפה להוצאה הדיגיטלית הרגילה של שונאן ג'אמפ במרץ. חברת ההדפסה "שואישה" פרסמה את הווליום השביעי ביפן ב4 באוגוסט, וויז מדיה שיחררה את הווליום השני של המנגה ב2 באוגוסט.

האירוע של שונאן ג'אמפ יתקיים בחמש ערים שונות ביפן בין ה27 בנובמבר ל4 בדצמבר. האנימות בהן האירוע יתרכז יהיו "אקדמיית הגיבורים שלי", "טווין סטאר אקסורסיסט" ו"איסובה איסובי מונוגאטארי", ובנוסף לכך גם "שוקוגקי נו סומה" ו"בלאק קלובר". באירוע תתקיים גם הקרנת פרק אנימה מיוחד של "אקדמיית הגיבורים שלי".

האנימות בהן התרכז האירוע של שנה שעברה, שנערך בתשע ערים שונות, היו "גינטאמה", "הייקיו", "וורלד טריגר" ו"שוקוגקי נו סומה".


bottom of page