top of page
  • Wix Facebook page

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פרטים על הסיפור ותמונות מהמשחק של "רה:זירו"


האתר Kadokawa's Famitsu.com חשף פרטים על הסיפור ותמונות מהמשחק Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu ביום שלישי האחרון. למשחק יהיה סיפור מקורי משלו המתרחש לפני הבחירות המלכותיות הנקראות "בחירות מלכת היופי". הסיפור כולל את השתתפות הנוכחים בבחירות בתחרות יופי, בה הזוכר יקבל 'מטיה': אוצר אשר נאמר כי מביא אושר ועושר רבים. בדרך טעות, סובארו מנשק את הפרס, ומקלל אותו כך שימות אם לא יקבל את "נשיקת הארטפלט" אשר תשבור את הכישוף. סובארו מחליט להשתתף בטורניר על מנת להתקרב למשתתפים בתחרות ובכך לנסות למנוע את מותו.

למשחק יהיו שמונה סיומות שונות הכוללות את אמיליה, ראם, רם, ביאטריס, פלט, פריסיליה, אנסטסיה וקראש

המשחק יגיע ליפן ב23 במרץ בכמה גרסאות. הגרסה הרגילה תעלה 7500 יין יפני (כ-73 דולר (בערך 275 שקלים)). הגרסה המוגבלת תעלה 10500 יין יפני (כ102 דולר (בערך 385 שקלים)), והגרסה להורדה במחיר של 7000 יין יפני (כ-68 דולר (בערך 255 שקלים))

נאגאטסוקי התחילה בפרסום הלייט נובל המקורי באתר "שוסטסוקה ני נארו" בשנת 2012, וחברת ההדפסה "קאדוקאווה" פרסמו את הווליום השמיני ב25 במרץ. בחודש יוני סדרת הלייט נובלים מכרה למעלה ממיליון עותקים, מה שהפך אותה לסדרה ה10 הנמכרת ביותר ביפן בין נובמבר 2015 למאי 2016. חברת ההדפסה "יין פרס" רכשה את הזכויות להדפה באנגלית, ושיחררה את הלייט נובל הראשון באנגלית ב19 ביולי.

סדרת האנימה שעדיין משודרת בימים אלה התחילה ב3 באפריל. "קראנקירול" משדרת את האנימה סמוך לתאריך יציאת הפרקים ביפן תחת השם Re:Zero -Starting Life in Another World "קראנקירול" משדרת במקביל גם את שתי אנימות הספין-אוף הקצרות, Re:Zero ~Starting Break Time From Zero~ וגם Re:Zero ~Starting Break Time From Zero~


bottom of page