top of page
  • Wix Facebook page

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

נארוטו סטורם 4: הדרך אל בורוטו- תמונות חדשות וחשיפת הקופסא

הגרסה הגרסה המשודרגת לסטורם 4, "נארוטו שיפודן אולטימייט נינג'ה סטורם 4: הדרך אל בורוטו", עושה צעדי ענק לחשיפת עוד מידע הקשור בחבילת הDLC, הודות לנאמקו באנדאי אשר פיתחה את המשחק. כבר מקודם הוכרז על המשחק, רק שהפעם השגנו תמונות יותר ברורות וצבעוניות. כפי שניתן לראות, התמונה הראשונה מציגה את בורוטו אוזומאקי רץ ברחבי קונוהא במצב הרפתקאה, ואילו התמונה השניה מציגה לנו את סאסקה אוצ'יהא המבוגר נלחם בקינישיקי אוטסוטסוקי בקרב בוס. גיימפליי נרחב של המשחק ייחשף בכנס גיימ-שואו 2016, שיערך שבוע הבא ביפן.

קופסת המשחק מציגה לנו את בורוטו אוזומאקי, סאראדה אוצ'יהא, מיטסוקי וכן גם את נארוטו אוזומאקי וסאסקה אוצ'יהא המבוגרים. בנוסף לכך, מאחורי כל הדמויות נמצא הכיתוב "נארוטו שיפודן: אולטימייט נינג'ה סטורם 4"!

מצופה שיצא תוכן נוסף לDLC, אך זה כל מה שהורכז עד עתה. "נארוטו שיפודן אולטימייט נינג'ה סטורם 4: הדרך אל בורוטו" מצופה לצאת ב2 בפברואר 2017, בדיוק שנה לאחר צאת סטורם 4. עותקים ראשונים של המשחק ביפן יכילו את סאונדטרק של סטורם 4 ושל "הדרך אל בורוטו", וכן גם קייס ייחודי. עדיין לא הוכרז תאריך שחרור בארצות הברית או באירופה, אם כי סטים קיבלה לאחרונה כמה עדכונים בקשר למשחק. אנימה פרדייס מקווים לתת לכם מידע חדש ברגע שיהיה!


bottom of page