top of page
  • Wix Facebook page

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

וידיאו הקדמה חושף את שיר הנושא למיני-סדרת הפריקוול לסרט הלייב אקשן של דת' נוט

האתר הרשמי של סרט הלייב אקשן של דת' נוט התחיל בשידור וידיאו המתרכז במיני-סדרת הפריקוול לסרט אשר התחילה להיות משודרת ביפן ב16 בספטמבר. הוידיאו מציג הקדמה לסדרה, וכן מציג לנו את שיר הנושא של הסדרה, "Fighter" של הזמרת נאמי אמורו. שיר הנושא של המיני-סדרה יכלל גם בסרט הסופי.

האתר חשף גם כי דמותו של ניר, אשר הופיעה במנגה ובאנימה של דת' נוט, תופיעה בפרק השני של המיני-סדרה. האתר חשף גם ששמו של ה"שיניגאמי המוזהב" שהופיע בטריילר קודם לכן הוא פפו (Pepo). שתי הדמויות יופיעו הן במיני-סדרה והן בסרט עצמו.

מאשירו היגשידה, סוסקה איקמאטסו ומיסאקי סודה, אשר משחקים את דמויותיהם של טסוקורו מאשימה, ריוזאקי ויוקי שיאן בסרט, בהתאמה, יהיו מרכז העניינים במיני-סדרה. הפרק הראשון, שנקרא Shinsei (לידה מחדש), יתרכז במישימה, ויראה כיצד נבחר להיות ראש הצוות בחקירת מחברת המוות. הפרק הראשון שודר ב16 בספטמבר. הפרק השני נקרא Ishi (משאלת מוות), ויתרכז בריוזאקי ויראה לנו מה גרם לו להיכנס לחקירת מחברת המוות, וכן יראה לנו את מחשבותיו על L. הפרק השני ישודר ב23 בספטמבר. הפרק השלישי נקרא Kyoshin (הערצה), ויתרכז בשיאן ובטראומה שהוא חווה. הפרק ישודר ב30 בספטמבר.

הסרט יצא לאקרנים ביפן ב29 באוקטובר.


bottom of page